Obsługa eksploatacyjna
W zakresie obsługi eksploatacyjnej proponujemy
Państwu:
- codzienny przegląd nieruchomości ze szczególnym uwzględnieniem oceny stanu sanitarno-porządkowego
- organizacja i kontrola nad wykonywaniem bieżących konserwacji, napraw i usuwaniem awarii na terenie nieruchomości
- nadzór i kontrola nad firmami obsługującymi nieruchomość
- rzetelne rozliczanie usług świadczonych przez firmy obsługujące nieruchomość, zgodnie z zawartymi w umowie warunkami / w szczególności dotyczy to dostaw energii cieplnej, elektrycznej, gazu, wody, odprowadzania ścieków oraz wywozu nieczystości/
- okresowe odczyty wskazań wodomierzy w lokalach, a także odczyty wodomierzy głównych i ciepłomierzy
- rzetelne prowadzenie ewidencji zarządzanych zasobów / w tym ilości osób zamieszkałych w lokalach/
- przygotowywanie niezbędnej dokumentacji do obsługi zebrań wspólnot
mieszkaniowych,
a w szczególności przygotowywanie w porozumieniu z Zarządem Wspólnoty projektów uchwał oraz projektów planów gospodarczych - przygotowywanie sprawozdań z działalności Zarządu wraz z rozliczeniem finansowym
- bieżące analizowanie informacji o stopniu pokrycia kosztów zarządu z wnoszonymi zaliczkami
- częste spotkania z Zarządem wspólnoty w celu omówienia bieżących spraw
- udzielanie każdemu właścicielowi informacji dotyczących stanu finansów
wspólnoty
i administrowania nieruchomością - uzgadnianie z właścicielami wysokości opłat z
tytułu dostawy mediów do lokali
/w szczególności za centralne ogrzewanie/. - prowadzenie spraw w zakresie eksploatacji dźwigów
- analiza sald kont właścicieli i bieżące przesyłanie powiadomień o zaległościach
- potwierdzanie wniosków dotyczących dodatków mieszkaniowych
- rozliczanie z właścicielami / okresowe i roczne / z tytułu kosztów zużytych mediów - wody,centralnego ogrzewania, nieczystości stałych.
- kompletowanie i prowadzenie archiwum dokumentów wspólnoty